איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

יש לחזק את מעמדו של קצין הבטיחות, קצין הבטיחות עושה עבודת קודש ויש לו חלק משמעותי בהפחתת מספר תאונות הדרכים

22-6-14

גאנם חמאדה, המנהל הפורש של אגף הרשוי, בנאום פרידה בכנס האיגוד בשפיים אמר: "יש לחזק את מעמדו של קצין הבטיחות, קצין הבטיחות עושה עבודת קודש ויש לו חלק משמעותי בהפחתת מספר תאונות הדרכים". בהתייחסותו לסוגיה של העסקת עובדי קבלן, אמר חמאדה: "יש לעשות כל מאמץ על מנת להשאיר את מצב  על כנו", כלומר, להשאיר את המצב בו קציני הבטיחות הינם מועסקים ישיריםולא עובדי קבלן. שמעון סודאי, יו"ר האיגוד נפרד מחאמדה במילים חמות וציין את תרומתו החשובה של חמאדה לשיפור נוהלים, בתקופה בה כיהן כמנהל אגף הרישוי.
ג'קי לוי מנהל גף קציני בטיחות עדכן בענייני משרדו ובין היתר הזכיר את הקורסים המקצועיים  וביקש בהקשר זה כי אנשים יגיעו לקורסים אך ורק במועדים שנקבעו להם. נכון להיום, חלק מהאנשים מגיע לא במועדים שנקבעו להם, דבר המשבש את הסדר וגורם אי נוחות רבה. 
טיפול בנוהל נהג – לוי מציין כי לעיתים הוא ואנשיו נתקלים בתופעה של טיפול לא נכון בנוהל קבלת נהג. אין תיעוד איך התקבל הנהג, מי קיבל אותו לעבודה וחסרים פרטים נוספים אודותיו. יש לנהל תיק נהג אומר לוי, בו יהיו מתועדים כל פרטי הנג.
לוי מחדד את האיסור בהפניית נהגים להביא גליון הרשעות תחבורתי. זה אסור ולא חוקי אומר לוי.
לוי מחדד גם את האיסור לתקן כלי רכב בשטחים ובמוסכים לא מורשים. 
דיווח על שינוי בריאותי –  חובתו של קצין הבטיחות לדווח על מצב בריאותו במידה וחל בו שינוי, אומר לוי.
עו"ד אודי בן ארי, יוזם הרעיון של הקמת מאגר פסולי רשיונות נהיגה, דיבר על הפרובלמטיות בהקמת המאגר. נכון ל-2013 בישראל כ-3.8 מליון נהגים ומתוכם לדברי עו"ד בן ארי, מאות אלפים הינם פסולי נהיגה. בית המשפט קבע כי חלק מהנהגים שרשיונם נשלל הינם מסוכנים. נכון להיום, אין פתרון מובהק לעצירת נהיגתם. פסולי הנהיגה הינם אנונימים ורק הם עצמם יודעים שהם פסולי רשיון. המדינה מתנגדת מסיבות טכניות להקמת המאגר הואיל והוא איננו חד-ערכי.
יניב הראל, מנהל אגף צ'מפיון עסקים סקר בקצרה פריסת צ'מפיון  ובתוך כך ציין כי כחצי מליון עובדים מועסקים על ידה בכל רחבי העולם, בצ'מפיון עמלים על יצירת רכב יותר ירוק. בארץ, לצ'מפיון 47 מרכזי שרות ו-43 אולמות תצוגה. 32,000 כלי רכב מכרה הקבוצה ב-2013. בחב' צ'מפיון הוקם לאחרונה אגף חדש- צ'מפיון עסקים  בראשות יניב הראל, שמטרתו לשרת מנהלי ציי רכב ואת המיגזר העיסקי. האגף החדש ירכז את המכירות והשרות לכל המותגים שצ'מפיון מייצגת, הכל תחת קורת גג אחת. כך למשל, מעתה ואילך, מנהל צי רכב שרוצה לקנות אוקטביה ו/או גולף ו/או אאודי 6,  לא יצטרך לכתת רגלי בשלשה מקומות שונים אלא יקבל מענה לכל המותגים במקום אחד.
צחי ישאל, מנהל מוביליי ישראל, הסביר על מערכת הההתרעה מוביליי שהינה "עין נוספת למבט על הכביש". מוביליי מוכרת כמערכת המזכה את משתמשיה  בנקודות בשיקלול רמת הבטיחות של כלי הרכב הנרשם ברשיון הרכב.  לדבריו של ישראל, השימוש במוביליי מעלה את רמת הבטחות של צי הרכב ומביא לירידה במספר התאונות.
כלי נגישות