איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

החל שיווקה בישראל של הונדה סיוויק טורר החדשה

8-4-14
סיוויק טורר (סטיישן) המשפחתית החדשה של הונדה, משלבת בין סגנון חיים לחוויית נסיעה, נהנית מתא מטען עצום – הגדול והשימושי ביותר בקטגוריה  – נפח של 573 ליטר!



הסיוויק טורר תוצע בגרסת קומפורט אוטומטית ומחירה עומד על 138,900 שקל
 
"מאיר" חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת הונדה בישראל מודיעה על תחילת שיווקה בישראל של הונדה סיוויק טורר החדשה –  מכונית משפחתית אידיאלית, המשלבת בין סגנון חיים  לבין חווית נסיעה נוחה, מרווחת ובטוחה. סיוויק טורר החדשה בעלת 5 דלתות, מציעה את תא המטען הגדול ביותר בקטגוריה.   ללא קיפול המושבים הנפח מגיע ל-  573 ליטר, לאחר קיפול המושבים האחוריים מתקבל שטח אחסון אדיר בנפח  1610(!) ליטר. בנוסף, הסיוויק טורר מציעה שימושיות מצויינת, התנהגות כביש מובילה, חווית נהיגה מהנה ורמת בטיחות גבוהה. הסיוויק טורר החדשה משווקת בישראל עם מנוע i-VTEC  בנפח 1.8 ליטר, 142 כ"ס עם תיבת הילוכים אוטומטית.  מחירה יהיה כאמור,  138,900 שקל.
 
שרון גלזר, מנהל חטיבת המכוניות והאופנועים ב"מאיר", מסר כי דגם הטורר החדש מהווה נדבך משלים לסדרת דגמי הסיוויק החזקה והמובילה. כמו כן, מעריך גלזר כי הסיוויק טורר תהיה שחקנית משמעותית ותחרותית בקטגוריית  הסטיישן אשר נמצאת במגמת צמיחה ניכרת בשוק הרכב המקומי. לדברי גלזר בסוף מרץ השלימה הונדה את הרבעון הראשון של 2014 והציגה גידול של כ- 80% במכירות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. "הסיוויק טורר החדשה תמשיך ותיתן תנופה נוספת לצמיחת המותג בישראל גם בהמשך השנה" מסכם גלזר.
 
סיוויק טורר – פרטים
לסיוויק טורר החדשה מראה אווירודינמי , מלוטש, נקי ואלגנטי.היא מאופיינת בשדה ראייה רחב, יכולת תמרון גבוהה ונוחות מרבית לנהג ולנוסעים. בפיתוחה, התמקד צוות הפיתוח של הונדה במתן פרשנות לחלק האחורי של המכונית. מאחורי העיצוב האלגנטי והספורטיבי של הסיוויק טורר, טמונה גמישות המאפשרת שימושיות חכמה וגמישה ללא מתחרים. שמשת חלון הצד האחורי המשולש הוגדלה, הדלתות וסף הדלת האחורית הוגבהו ב-17 מ"מ ובכך מאפשרים נוחיות מרבית. סיוויק טורר החדשה ארוכה מהסיוויק 5 דלתות ב-23.5 ס"מ בלבד, מה שמעניק לה יכולת תמרון נוחה מאד גם בעיר. סיוויק טורר החדשה נהנית  ממבנה אווירודינמי ומקדם גרר נמוך במיוחד לצד הנדסת אנוש ייחודית.
כלי נגישות