איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

"כלמוביל מרצדס" זכתה במכרז לאספקת אוטובוסים בינעירוניים ל "אגד" עם מרכב מתוצרת מקומית

10-2-14
כלמוביל מרצדס" זכתה במכרז לאספקת אוטובוסים  בינעירוניים ל "אגד" עם מרכב מתוצרת מקומית
 
מדובר במכרז הראשון לאוטובוסים בין עירוניים עם שלדות יורו 6, המקטינות משמעותית את זיהום האויר ומשפרות את צריכת הדלק. המכרז הינו בהיקף מוערך של כ- 50 מיליון שקל.
 
"כלמוביל מרצדס" תספק ל"אגד" 94 אוטובוסים בינעירוניים המבוססים על שלדת מרצדס דגם OC500  המובילה. זאת במסגרת זכיית כלמוביל מרצדס במכרז האוטובוסים הבין עירוניים של אגד בישראל. היקף העסקה מוערך בכ-50 מיליון שקל
 
במסגרת ההסכם, תספק כלמוביל מרצדס במהלך שנת 2014, 94 אוטובוסים, שמחציתם יבנו על גבי מרכב מדגם "מרס" של חברת מרכבים ומחצית על מרכב מדגם "ברק" של חברת הארגז.
 
 שלדות מרצדס המעודכנות, עם מנועי יורו 6, יהוו פריצת דרך חדשה בתחום תוך  מיקוד על הקטנה מהותית ברמת החלקיקים המזהמים  ושמירה על איכות הסביבה. כמו כן יאפשרו שלדות אלו שיפור בתצרוכת הדלק בבד בבד עם שדרוג הביצועים הדינמיים( שיפור המומנט) .
 
אמיל קרעין מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בקבוצת כלמוביל, מציין כי מדובר בעסקה מורכבת שנבנתה בקפידה על ידי כלמוביל בשיתוף היצרן לעמידה בדרישות האיכות והתפעול של אגד. זכייתה של כלמוביל מרצדס במכרז חשוב זה, הינה תוצאה של יישום נכון של חוזקות היצרן שבנוסף להיותו מוביל בתחומי האיכות והטכנולוגיה בעולם, מאפשר להציע ללקוחות את השילוב הנכון ביותר בנושא איכות, שירות בטיחות ועלות.

כלי נגישות