איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

חברת Waberer רכשה 600 משאיות דאף מסוג ראש גורר

ל11-12-13
חברת Waberer’s International, אחת מחברות התובלה היבשתיות הגדולות באירופה, הזמינה 600 ראשי גורר מתוצרת דאף, כחלק מתכנית נרחבת של חידוש הצי. המשלוח הראשון של 250 משאיות נמסר באופן רשמי במתקני דאף באיינדהובן.
 
רכישת משאית דאף ה-2,000
לחברת Waberer צי של למעלה מ-1,000 משאיות דאף. "בחרנו בדאף בגלל האמינות של הרכב, האיכות הגבוהה שלו, עלויות האחזקה הנמוכות ותאי הנהג המרווחים והנוחים, שיש להם חשיבות רבה בהובלה למרחקים ארוכים", אמר גיורגי וואברר, יו"ר החברה. "בנוסף, מחירי היד השנייה היציבים של רכבי דאף היוו גורם מכריע בהחלטה להמשיך את מערכת היחסים שלנו עם דאף. הזמנה זו כוללת את הראש הגורר ה-2,000 מתוצרת דאף שאנו מקבלים מאז שהתחלנו להפעיל את המשאית הראשונה מדגם זה".

 

מצטיידים במשאיות יורו 6
ההזמנה של 600 המשאיות כוללת 150 משאיות מדגם CF להובלה למרחקים בינוניים, ו-450 משאיות מדגם XF להובלה למרחקים ארוכים, כאשר שליש מתוכן הן מדגם יורו 6 החדש, ויסופקו במחצית הראשונה של 2014. כל המשאיות מצוידות במנועים נקיים וחסכוניים העומדים בתקן יורו 5 EEV או יורו 6, וכן במערכות הנוחות והבטיחות המתקדמות ביותר, כגון מערכת התראה על סטייה מנתיב, דבר הממחיש את החשיבות הרבה שהחברה מייחסת לאיכות הסביבה ולבטיחות. "כדי להצליח בשוק הבינלאומי אנו חייבים להציע ללקוחותינו את אמינות האספקה הגבוהה ביותר ואת המחירים הנוחים ביותר", הוסיף גיורגי וואברר. "כדי להבטיח תפעול חסכוני ככל האפשר, הגיל הממוצע של צי הרכב שלנו עומד על שנתיים בלבד. צי חדש ומודרני מאפשר לנו להרחיב עוד יותר את נוכחותנו במערב אירופה; אנו מצפים להגדיל את המכירות שלנו השנה בקצב דו-ספרתי".
 
"העובדה שאחת מחברות התובלה המקצועיות והמובילות ביותר באירופה בוחרת בדאף מהווה תעודת הוקרה נפלאה לחברה שלנו ולסוכנים שלנו", העיר רון בונסן, חבר מועצת המנהלים של דאף האחראי לשיווק ומכירות. "היא מהווה גם הכרה במערכת היחסים הארוכה והמוצלחת שלנו. חברת Waberer שואפת כל העת לשפר את יעילות התפעול שלה, ואנו גאים להיות הספק העיקרי של ראשי גורר לחברה."

 

בתמונה: גיורגי וואברר, נשיא ומנכ"ל חברת Waberer (במרכז) מקבל באופן סמלי את המפתחות של המשלוח הראשון של 250 משאיות דאף חדשות מרון בונסן, חבר מועצת המנהלים של דאף האחראי לשיווק ומכירות. משמאל: יוזף פאיס, מנכ"ל דאף הונגריה.
 
Waberer's International Pte.Co. היא חברת הלוגיסטיקה המובילה במרכז ומזרח אירופה, ואחת מחברות ההובלה היבשתית הגדולות באירופה המתמחה בהובלה בעומס מלא. צי המשאיות שלה, המונה 3,000 ראשי גורר, מבצע מדי שנה 1.2 מיליון משימות תובלה למרחק כולל של 400 מיליון קילומטרים ברחבי אירופה. השירותים האיכותיים שהחברה מעניקה מקיפים את כל תחומי הלוגיסטיקה, מתובלה יבשתית, דרך אחסון ועד לתיקוני רכב. חברות הבת של החברה, שבסיסה בהונגריה, פועלות בפולין, גרמניה, רומניה וסלובקיה.
 
Daf Trucks NV – חברה בת של חברת Paccar Inc. האמריקאית, אחת מיצרניות המשאיות הכבדות הגדולות בעולם – היא יצרנית מובילה של משאיות קלות, בינוניות וכבדות באיחוד האירופי (27+2), עם נתח שוק של 16% בקבוצת המשאיות מעל 16 טון. דאף מייצרת מגוון מלא של גוררים ומשאיות, ומציעה את הרכב המתאים לכל יישום תובלתי. דאף מובילה גם בתחום הענקת שירותים אחרים: חוזי שירות ואחזקה Multi Support, שירותים פיננסיים מבית PACCAR Financial ושרות אספקת חלפים מעולה. ל-DAF Trucks NV מפעלי ייצור באיינדהובן בהולנד, ווסטרלו בבלגיה וליילנד בבריטניה ולמעלה מ-1,000 סוכנויות ונקודות שירות ברחבי אירופה.

תעבורה אחזקות בע"מ, חטיבת תשתית הנה היבואנית הבלעדית לישראל של משאיות DAF ו-KENWORTH, של אוטובוסים מתוצרת VDL וכלי הצמ"ה של LIEBHERR. "תשתית" מציעה ללקוחות בארץ מגוון מלא של משאיות, החל ממשקל 7.9 טון ועד משאיות כבדות מכל הסוגים. החברה הגדירה סטנדרטים חדשים של שירות ללקוח בישראל, הן מבחינת רמת המקצועיות של נותני השירות והמדריכים, והן בהיקף השירות- שניתן 24 שעות ביממה בכל מקום ברחבי הארץ, בשיתוף ובאמצעות רשת המוסכים המורשים של דאף.
מוצרים משלימים שמציעה החברה כוללים חבילות מימון, שירותי אחזקה וכן "DAF MultySupport"- שירות ליסינג תפעולי שמאפשר שליטה מלאה בהוצאות.

כלי נגישות