איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ועידה ראשונה לניהול מוסכים

25-10-13
חוק רישוי שירותים לרכב מתמהמה והמוסכים ממשיכים במלחמת ההישרדות –
ועידה ראשונה לניהול מוסכים תנסה ללמד את המוסכניק איך לנהל נכון מוסך בעידן בו הגופים הריכוזיים בענף נוגסים ברווחים והציבור מוחה על יוקר המחייה
 
ב – 29.10 ב 8:30 תפתח בלאונרדו סיטי טאוור ברמת גן לראשונה וועידה לניהול מוסכים ביוזמת מידע כנסים, בזק ואיגוד המוסכים ובהנחיית דניאל שמיל, עורך מדור הרכב בדה מרקר.  

הצורך לקיום הוועידה הגיע מציבור בעלי המוסכים אשר נדרשים יותר ויותר להתמודד עם מציאות מורכבת של ניהול מוסך מול סוגיית הריכוזיות במשק הרכב.

שר התחבורה בהבטיח שהוא יקדם את חוק רישוי שירותים לרכב שיטפל בבעיה, אבל המוסכים החליטו לא לשבת בינתיים בחיבוק ידיים.

בענף תחזוקת הרכב כל אחד רוצה לקבל את הנתח שלו –  חברות הביטוח, חברות הליסינג ויבואני הרכב. לצד כל אלה, חלה התפתחות טכנולוגית המביאה עמה ערך משמעותי לעסקים וללקוחות לשיפור המצוינות התפעולית והשיווקית.

באיגוד המוסכים הבינו שכאשר אין תכנון וניהול נכון, הרווחים הזעומים יכולים להפוך להפסדים בעיקר בעידן בו המוסכים מוצאים עצמם במלחמת הישרדות יומיומית מול הגופים הריכוזיים במשק ומול תדמיתם הבעייתית כפי שהיא נתפסת ע"י הצרכנים.

בין משתתפי הכנס: רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, אריה אשד, מנכ"ל איגוד המוסכים, קובי אביטל, סמנכ"ל מחקר ופיתוח המכללה הטכנולוגית לרכב, מהנדס אבנר פלור, ראש ענף הרכב במשרד התחבורה, ח"כ אראל מרגלית, יו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים, יוסי זיגמון, מנהל אגף מוצרים ושירותים בבזק, עופר סופר, מנהל מחלקת שירותי מידע ומנועי חיפוש בבזק , יעקב אלפסי, בעלים של רפאל פתרונות, אבי דיין בעלים של פטרוטק,  דניאל אלהרר, סמנכ"ל לקוחות, ERN,  נעמי הימיין רייש, מנהלת תחום חקיקה ורגולציה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, משרד הכלכלה,  ארז מוספי, מומחה רכב, מדריך ראשי BOSCH ישראל ועוד.
 
המטרה של הוועידה הנה לספק כלים פרגמאטיים שיקדמו את מנהלי המוסכים ברמה המקצועית וישדרגו את יכולות וכישורי הניהול שלהם. הכנס יעסוק במגמות וחידושים בעולם הרכב מהפן הניהולי – עסקי. בוועידה יידונו נושאים כגון – הדרכים להצלחה בעסקים, ניהול המוסך בעידן האינטרנט, איך הממשלה עוזרת לעסקים בכלל ולמוסכים בפרט, יתרונות של שימוש בצ'קים, ניהול מוסך בתנאי תחרות, שימור לקוחות ועוד ובעצם יתייחס לכל מה שהמוסך צריך לכלול בארגז הכלים העסקי שלו לצורך ניהול נכון של העסק.
 
בנוסף, על פי המוטו של מידע כנסים של "ביזנס עם פלז'ר", הועידה תכלול ארוחת בוקר, הפסקת קפה , ארוחת צהריים והופעה של ערן בידרמן, אמן חושים, זוכה התכנית "מי יפיל את המאסטר".
 
לדברי רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים: "בדיוק בעיתוי בו פתחנו במכללה הטכנולוגית קורס של מנהלי עסקים למוסכים וראינו את הביקוש הרב, פנו אלינו מבזק וממידע כנסים עם רעיון הועידה ומיד החלטנו להרים את הכפפה. במציאות שלנו לצערי, יותר ויותר מוסכים קורסים. לנהל מוסך מצליח ומשגשג זה לא מדע בדיוני וכל אחד יוכל לעשות זאת אם רק יקבל את ההנחיה והכלים הנכונים. אנו מאמינים כי ההזדמנות מגיעה לאלה שמוכנים לאזור אומץ ולהניע את השינוי הנדרש".
 
בהנהלת מידע כנסים אמרו: "מידע כנסים יחד עם בזק 144 זיהתה את הצורך של עסקים קטנים ובעיקרם מוסכים, בכלים משופרים ויישומיים לניהול נכון של העסק. האתגרים והבעיות שאיתם מתמודדים מנהלי המוסכים הם אלה שיעמדו בפוקוס של יום חשוב זה.".

כלי נגישות