איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

בקרוב פיילוט במסגרתו יוכל הנהג לקבל מידע על הגבלות והיסטוריה של הרכב

5-11-13
בחודש הבא יחל במשרד הרישוי בחולון פיילוט, במסגרתו יוכל כל נהג לקבל, באמצעות עמדות השירות האוטומטיות, תדפיס מידע מפורט על הגבלות והיסטוריה של הרכב, כולל בעלויות קודמות. כך למשל, בפעם הראשונה יוכל כל רוכש רכב לראות עם הרכב היה רשום בעבר על שמה של חברת ביטוח.
 
בקרוב יורחב השירות החדש לכל העמדות השירות, הממוקמות בסניפי הסופר פארם. בתוך מספר חודשים ניתן יהיה לברר, באמצעות עמדות שירות אלה גם את מספר הנקודות שצבר הנהג לחובתו.

עמדות השירות מוצבות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ, בהם : תל אביב, ירושלים, חיפה, קרית גת, עפולה, כרמיאל, כפר סבא, טבריה, חדרה, באר שבע, אשקלון, אשדוד, אום אל פחם, כפר יסיף, סחנין עכו, נהריה, שפרעם, ראש העין, רחובות, נתיבות, מגדל העמק, דימונה, ואור יהודה.
 
כמו כן הוצבו עמדות שירות אוטומטיות, בסניפי משרד הרישוי המחוזיים וכן בקניון סירקין, בפתח תקוה וקניון הדרים בנתניה,  באמצעותן ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב או לשלם עבורם . השירות בעמדות הממוחשבות ניתן ללא תוספת עמלה.
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, ציין כי העמדות הממוחשבות ישפרו באופן משמעותי את השירות לציבור ויפחיתו את העומסים במשרדי הרישוי, "עמדות השירות הממוחשבות יאפשרו לציבור הנהגים לחסוך זמן יקר וימנעו את הצורך להגיע אל משרדי הרישוי" הוסיף כץ.

כלי נגישות