איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ילד בן 9 נתפס נוהג במכונית. אביו שישב לידו אמר: "הוא גבר, הוא צריך ללמוד לנהוג"

19-9-13

בימי החג וחול המועד, תנועה מוגברת על הכבישים. בכדי לצמצם את התאונות, משטרת התנועה מגבירה את האכיפה בימים אלו. להלן "צימוקים" מפעולות משטרת התנועה במהלך הימים האחרונים.

אתמול בשעה 15:20, במהלך סיור  במחלף התקווה בכניסה לעיר פתח תקווה, הבחין השוטר אלון נהון מיחידת משטרת תנועה ארצית שרון, ברכב מסוג מזדה הנוסע באופן מוזר סמוך לאיצטדיון הכדורגל של העיר. משהתקרב השוטר למקום התקשה לראות את הנהג. להפתעתו, התברר לו שהנהג הוא לא אחר מאשר ילד בן 9 ולידו יושב אביו, תושב העיר. לשאלת השוטר, הכיצד הוא כאבא מסכן את בנו בן התשע כך, טען האב כי "הילד גבר וצריך ללמוד לנהוג". האב עוכב ליחידת משטרת תנועה ארצית שרון לשימוע בפני קצין, ריכבו הושבת והוא זומן לבית המשפט בהליך מהיר.

פעילות מצילת חיים בחג – שלשום, סמוך לשעה 02:30, התקשר אב למוקד וביקש סיוע דחוף. בנו בן ה- 27 רשם בפייסבוק שברצונו להתאבד וכשביצע בדיקה בחדרו, מצא כדורים על מיטתו וגילה שבנו יצא עם הרכב. שוטרי משטרת תנועה ארצית דרום יצאו לסרוק את הכבישים והצליחו לאתר את הרכב בכביש 6, ק"מ 91. בתוך הרכב ישב הבן כשהוא מעורפל לאחר שבלע כדורים. השוטרים פינו אותו במיידית לבית החולים כשמצבו קל.

לפני כשעה לערך, במהלך פעילות יזומה של משטרת תנועה ארצית, סמוך לחוף פלמחים, כנגד נהגים שיכורים, נתפס נהג בן 43 תושב רחובות כשהוא מסיע את אישתו וביתו בת ה-7 בהיותו בגילופין, 820 מק״ג. למעלה מפי שלוש מהמותר. לטענתו,  בערב החג שתה 6-7 בירות ולא תיכנן לצאת מהבית. לנהג בוצע שימוע, רישיונו נשלל וריכבו הושבת לאלתר.


מהלך סיור בכביש 2 מחבצלת דרומה, איתר צוות מתנדבים של משטרת תנועה ארצית שרון נער כבן 16, תושב נתניה, המשוטט בכביש תוך שהוא מסכן את חייו. המתנדבים עצרו את רכבם והבחינו כי הנער אינו מתקשר ואך סירב לשתף פעולה עימם. מבירור עלה כי הנער לוקה בנפשו וברח מבית הוריו. המתנדבים הרחיקו אותו מהכביש הסואן והחזירו אותו לידי הוריו.

אתמול בערב, במהלך פעילות של משטרת תנועה ארצית דרום בכביש 90, נתפס סמוך ליוטבתה נהג, תושב המרכז בן 25', כשהוא נוהג ברכב "הונדה אקורד" במהירות 193 קמ"ש ועימו שלושה נוסעים נוספים. למרות שמדובר בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, טען הנהג שלא שם לב שנסע מהר… רישיונו נפסל והוא זומן לבית המשפט בהליך מהיר.

כלי נגישות