איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

TOYOTA היא המותג הכי ירוק בעולם

28-7-11
TOYOTA היא המותג המוביל מבין כלל המותגים בעולם בדירוג Best Global Green Brands המתפרסם לראשונה על-ידי חברת הייעוץ הבינלאומית Interbrand.

המחקר נעשה על בסיס הערכה של המידע הפומבי הנוגע לביצועים ולעשייה הסביבתית של המותג, בשילוב תפיסת המותג בעיני הציבור.

הדו"ח מציין כי TOYOTA היא דוגמה מובילה של העמדת העשייה הסביבתית כנושא מרכזי וכחלק מעסקי הליבה הניהוליים, תוך עיסוק משמעותי בנושא בשיתוף קהלים ברחבי העולם. מחויבותה המתמשכת של TOYOTA כלפי הסביבה באה לידי ביטוי באופן מודגש בחזון העולמי של החברה, שפורסם במארס השנה.

TOYOTA הציבה לעצמה למטרה להפחית את פליטת הפחמן הדו חמצני בתהליכי הייצור והמכירה של רכביה. כמו כן, החברה שואפת לשמר משאבים טבעיים באמצעות מחזור, ולבצע את פעילותה בהרמוניה עם הטבע.

גורם משמעותי התורם לביצועים החזקים של TOYOTA בתחום הסביבתי, על פי הדו"ח, היא הטכנולוגיה ההיברידית של החברה. מאז השקתה בשנת 1997, עם הצגת הרכב האייקוני PRIUS, שכעת נמכר הדור ה- 3 שלו, נרשמו מכירות של כ- 3,200,000 כלי רכב היברידיים של TOYOTA ו- LEXUS, המציעים ללקוחות ברחבי העולם ביצועים סביבתיים חסרי תקדים.

טבלת המותגים הירוקים המובילים בשנת 2011



בשנת 2010, הציגה TOYOTA את הטכנולוגיה ההיברידית החדשנית שלה גם בגרסה קומפקטית בדגם ה- AURIS, המיוצר בבריטניה. משפחת ה- PRIUS תורחב בקרוב עם הצגת ה- +PRIUS בעלת 7 מושבים. ציון הדרך החשוב הבא של TOYOTA, בדרך למכונית אקולוגית אולטימטיבית, הוא הצגת ה- PRIUS PLUG IN בשנה הבאה.

מאז תחילת שיווקה של ה-PRIUS בישראל בשנת 2004, מסרה יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, כ- 8,000 רכבי PRIUS והיא המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בארץ. לאחרונה הציגה החברה את מכונית ה- PRIUS PLUG IN בישראל – המכונית ההיברידית הנטענת שמכירתה כאמור תחל בשנה הבאה. בנוסף יצטרפו בשנה הבאה אל ה-PRIUS הפופולארית ואל ה-AURIS HSD ההיברידית המשווקות בארץ, גם ה– YARIS ההיברידית וה-PRIUS V, המיניוואן ההיברידי. בסך הכול תציע יוניון מוטורס בשנה הבאה 5 דגמים בעלי הנעה חלופית מבית
TOYOTA.
 
LEXUSישראל מסרה מאז תחילת הפעילות המקומית למעלה כ- 450 רכבים היברידיים מדגמים שונים. בחודש מרץ האחרון החלה החברה לשווק את הדגם הקומפקטי LEXUS CT200ומסרה בתקופה של 3 חודשים בלבד כ-100 מכוניות. בשנה הבאה יצטרף להיצע הרכבים ההיברידיים של LEXUS דגם ה-GS450h. נכון להיום, LEXUS היא יבואנית הרכב היחידה בארץ שמציעה 5 דגמים בעלי הנעה חלופית.

בהתבסס על גישה ארוכת טווח לאורך שרשרת הייצור  well-to-wheel אשר שמה דגש על פעילות בת–קיימא, TOYOTA יוזמת פרויקטים מעניינים בתחום איכות הסביבה באירופה. לדוגמא, לאחרונה חשפה החברה קיר סולארי במפעל הייצור של החברה בצרפת, פרויקט גג סולארי גדול בענף הרכב במפעל הייצור של החברה בבריטניה, והתקנה מתוכננת של שתי טורבינות רוח במרכז הלוגיסטי בבלגיה.

מתודולוגיית Best Global Green Brands פותחה על ידי Interbrand יחד עם פירמת Deloitte, בכוונה לייצר ציון לביצועים ירוקים שיהיה ישים לתעשיות שונות.

במהלך הכנת הדו"ח, רואיינו כ- 10,000 לקוחות ב- 10 השווקים הגדולים בעולם (כולל ארצות הברית, יפן, סין, גרמניה, צרפת, בריטניה, איטליה, ברזיל, ספרד והודו). זאת על מנת להעריך את תפיסות הצרכנים לגבי ביצועי המותג הירוק. מקור הנתונים לציונים הסתמכו על מידע פומבי, כמו גם על מידע נתוני הביצועים היו שמקורו מן המידע, כמו גם על נתוני Thomson Reuter’s ASSET4

כלי נגישות