איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

צדק חוקתי – זה מה שדרוש לקצין הבטיחות למלא תפקידו נאמנה

20-9-11
בכנס האיגוד שהתקיים אתמול (19/9/11) חזר וקרא חבר הנהלת האיגוד ורכז ועדת ההדרכה וההשתלמויות, שמעון סודאי לשר התחבורה ולעומדים בראש משרדו, לסיים את הטיפול בנושא, מתן הרשאה לקציני הבטיחות לעיין בגליונות ההרשעות של של נהגים המועמדים לעבודה. נושא זה הינו בבחינת צדק חוקתי. מצד אחד נדרש קצין הבטיחות בצדק להיות שותף במיגור  תאונות הדרכים אך מצד שני, מונעים ממנו כלי בסיסי וחשוב ביותר  שיסייע לו בקבלת החלטה אם להעסיק נהג או לא להעסיקו בשל עבר תעבורתי מפוקפק. אין מחלוקת על מסוכנותו של נהג מועד לשלום הציבור ובכל זאת מידע כה חיוני נמנע עד כה מקצין הבטיחות.

בהמשך דבריו הדגיש סודאי  את חשיבות תשלום דמי החבר לאיגוד. תשלום דמי החבר מאפשרים להנהלת האיגוד לקיים פעילויות מגוונות לטובת החברים וקידומם המיקצועי אולם אין די בכך. על מנת לקיים פעילויות אלו  נזקק האיגוד גם לסיועם של יבואני הרכב ונותני חסות אחרים  ולכן הנהלת האיגוד מחבקת בחום ומודה לכל נותני החסות על השתתפותם בכנסים וסיועם בכך לפעילויות השונות שהאיגוד מקיים עבור חבריו.

הכנס הנוכחי התקיים בחסות הראשית של חב' דוד לובינסקי וסודאי ביקש להודות על כך לדורי מנור מנכ"ל החברה, למאיה מנהלת מח' ציי הרכב בחברה  וכל יתר אנשי החברה שתרמו חלקם בהצלחת הארוע.

סודאי הוסיף והודה  גם לחב' איבשקובסקי ושות' בע"מ, רמות סוכנות ביטוח בע"מ, הנדסה בגובה בע"מ, עמית לפרקליט (2004) בע"מ  וזברה שרותי דרך בע"מ  שנתנו גם הם את ידם להצלחת הארוע.

בהמשך, ציין סודאי את ההשתלמויות לחברי האיגוד שמחזור ראשון שלהם הסתיים זה לא מכבר. המחזור הראשון עסק בנושא הכרת מערכות הבטיחות ברכב והתקיים בבית קרסו מוטורס. מיד לאחר החגים יתקיים מחזור השתלמות נוסף.

עוד ביקש סודאי להוסיף, למי שאינו יודע – חברי הנהלת האיגוד מקדישים מזמנם בהתנדבות ועושים ימים כלילות למען קידומם וריווחתם של חברי האיגוד. "שכרם" של חברי ההנהלה הוא בסיפוק שבעשיה למען קידומו של מעמד קצין הטיחות ועל כך מגיע להם פירגון.
כלי נגישות