איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ה- i35 של יונדאי הגיע לישראל

14-7-11
 כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל משיקה היום (14/7/11) בישראל את הרכב המשפחתי החדש של החברה ה- i35.

ה – i35 בעלת תיבת 6 הילוכים ומנוע בעל הספק של 132 כוחות סוס מתוכננת על מנת להעניק את המרווח, הנוחות, והאבזור ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה. ה – i35 עוצב, פותח ותוכנן במרכז ה – R&D של יונדאי בקוריאה והוא בין הבודדים בסגמנט בעל דרגת זיהום 4 ופונקציית Eco-Driving אשר מעודדת נהיגה חסכונית, כך שהנוהג יכול למתן את נהיגתו על מנת לחסוך בדלק.

ל- i35 עיצוב חדשני, זורם, ומלוטש המאפיין את סדרת ה – i של יונדאי. קונסולת הפנים תוכננה כך שהכל מונח בהישג יד וכל כפתורי השליטה הינם אינטואיטיביים וממוקמים בצורה הגיונית בדרך המהירה ביותר אל יד הנהג. גלגל ההגה כולל את כל כפתורי השליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך. לוח המכוונים מעוצב, זוהר, נוח וברור ומתג האיתות מופעל באמצעות נגיעה קלה. במסגרת העיצוב הספורטיבי מאובזרת ה-i35, בדוושת אלומיניום.

ב- i35 אפשרות למערכת בקרת אקלים מפוצלת המאפשרת לווסת את הטמפרטורה לנהג ולנוסע מקדימה בנפרד. כחלק מבקרת האקלים מצויד הרכב במערכת טיהור אוויר מייננת אשר דואגת לטיהור אוויר ולנטרול ריחות לא נעימים מבחוץ.

ה – i35 מצויד במנוע גמא חדש D-CVVT עם תזמון שסתומים משתנה רציף, 1.6 ליטר המשודך לתיבת הילוכים בעלת 6 מהירויות אשר מפיק 132 כ"ס ב – 6,300 סל"ד ו- 16.1 ק"ג/מ ב- 4850 סל"ד.

ה – i35 מוצע עם אבזור עשיר החל מדגם ה- Inspire; הסטנדרט כולל בין היתר, בקרת שיוט, הגה וידית הילוכים מצופים עור, Eco-Driving, שלט נוחות עם מפתח מתקפל, דוושות נהג מאלומיניום, מערכת שמע מקורית MP3 הנשלטת מגלגל ההגה, כניסות ל- iPod ,AUX, USB, 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מחשב דרך, מראות חשמל, מאותתי LED במראות, פנסי ערפל קדמיים ואימובילייזר מקורי. דגם ה- Supreme כולל בנוסף גם בקרת אקלים מפוצלת לנהג וליושב לצידו, מטהר אוויר במערכת המזגן, חיישן גשם, מושבים עם שילוב של עור ובד, חישוקי סגסוגת קלה וחלון שמש.

ל – i35 אבזור בטיחותי הכולל בין היתר, 6 כריות אויר, מערכת בלמים עם ABS ו- EBD וכן מערכת בקרת יציבות ESP, ו- VSM מערכת המסייעת לרכב לשמור על יציבות כיוונית בעת בלימה פתאומית או האצה על משטח שאינו אחיד. כמו כן לבחירת הלקוח ניתן להפעיל את מערכת ה- HAC שהינה מערכת סיוע לזינוק בעליה ולמניעת דרדור. בנוסף, כולל הרכב 5 משענות ראש מתכווננות.

ה- i35 ישווק בישראל לצד ה- i30 וישלים את קו המוצרים של החברה בדגמי המשפחתיות אשר יציעו תצורת סדאן, תצורת האצ'בק וכמו כן תצורת קרוסוואגן. החל משנת 2007 מכרה כלמוביל כ – 32 אלף רכבי i30 משפחתיים בישראל.

דגם ה- Inspire כולל בקרת שיוט, הגה וידית הילוכים מצופה עור, שליטה על מערכת השמע מההגה, מפתח מתקפל, דוושות נהג מאלומיניום, פנסי ערפל, מחשב דרך, מערכת Eco Driving

דגם ה- Supreme כולל בנוסף בקרת אקלים מפוצלת, מערכת טיהור אוויר (יוניזציה) במזגן, חלון גג שמש, חיישן גשם, מושבים בשילוב עור ובד וחישוקי סגסוגת

דן אורנשטיין סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין : יונדאי i35 יהיה אחד הדגמים המבוקשים בישראל וכמו כן אחד הדגמים החשובים של יונדאי בשנים הקרובות.  אנו מאמינים כי יונדאי i35 מספקת לצרכן הישראלי את החבילה המשפחתית המתאימה ביותר, הוסיף אורנשטיין.

מידות הרכב: ל – i35 אורך של 4,530 מ"מ, רוחב של 1,775 מ"מ וגובה של 1,445 מ"מ . מרווח מהקרקע של 150 מ"מ, רוחק סרנים של 2,700 מ"מ, מרווח רגליים קדמיים של 1,108 מ"מ ו – 842 מ"מ אחוריים ונפח תא מטען של 485 ליטר.

תצרוכת הדלק על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 17.85 ק"מ לליטר בנהיגה מחוץ לעיר, 14.2 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת ו- 10.6 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית. פליטת C02 עומדת על 162 ג/ק"מ.

Inspire   1.6  ליטר 120,000 ש"ח
Supreme 1.6 ליטר 123,900 ש"ח.
כלי נגישות