איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ההשקעה בקצין בטיחות בתעבורה הינה השקעה נכונה המביאה לחיסכון של 25% לפחות בהוצאות התפעול של הארגון בו קצין הבטיחות משרת

20-9-11
בנאומו בכנס האיגוד שהתקיים אתמול (19/9/11)  פנה יו"ר איגוד קציני הבטיחות בתעבורה, דוד בוקר לח"כ זאב ביילסקי שהשתתף  בכנס ובירך אותו על פעילותו הנמרצת בקידום נושא הבטיחות והחקיקה בתחום זה בכנסת. עוד הוסיף בוקר בעניין זה: "איגוד קציני הבטיחות בתעבורה הינו האיגוד היציג הגדול בישראל, יש בו מעל 2000 חברים העושים מלאכתם נאמנה והנה יש לך ולנו חברי האיגוד, הזדמנות לשתף פעולה ביננו במטרה לקדם את נושא הבטיחות בתעבורה". עוד הוסיף בוקר "לקצין הבטיחות תפקיד מרכזי במלחמה בתאונות הדרכים". בוקר ביקש מח"כ ביילסקי לסייע בקידום סמכויותיו ותנאיו של קצין הבטיחות כך שבכל מקום בו קיימים מספר כלי רכב יהיה גם קצין בטיחות. בסיום פנייתו לח"כ ביילסקי  קרא בוקר בהתרגשות לחבר הכנסת  ואמר לו: " אני מקבל אותך בזרועות פתוחות ומחבק אותך כידיד וחבר באיגוד שלנו – ברוך הבא".

בסקירתו את פעילות ההנהלה, נגע בוקר במספר נושאים חשובים, בינהם: שיתופי הפעולה המוצלחים בין האיגוד למשטרת ישראל, שת"פ מלא עם הנהלת מועצת המובילים והמסיעים  ושת"פ פורה עם כל אגפי משרד התחבורה. בתוך כך, האיגוד מעורב בדיונים המתקיימים בנושא תיקון שיטת הניקוד החדשה. הנהלת האיגוד משתתפת בדיונים ומביעה דעתה  בועדות הכספים והכלכלה של הכנסת בנושאים הקשורים למיסוי כלי הרכב. האיגוד יישתתף בשבוע הבטיחות בנובמבר עליו הכריזה הכנסת.

בזירת ההשתלמויות והקורסים – ציין בוקר קיום השתלמויות מקצועיות לחבריו בשת"פ עם יבואני הרכב. פתיחת  קורסים להכשרת קציני בטיחות במכללות בכל הארץ.

אלו הם רק מקצת מפעילות האיגוד למען חבריו. עם זאת, לא הכל מושלם. כך למשל, נמשך המאבק על הזכות של קצין הבטיחות לקבל מידע אודות עברו התעבורתי של נהג חדש המתקבל לעבודה. 
הנהלת החברה סימנה מטרות ומנסה להביא שינויים אך הדרך ארוכה.
 
עוד קרא בוקר לממשלת ישראל להגביר את המאמצים להלחם בתאונות הדרכים. 
המשימה העיקרית של האיגוד הינה המלחמה בתאונות הדרכים אמר בוקר אך בכדי לעמוד במשימה זו יש לשפר את מעמדו של קצין הבטיחות ולהכיר בחשיבות תפקידו כגורם מכריע  בהליך המלחמה בתאונות הדרכים. 

לסיום פנה בוקר לכל הנוכחים באולם ואיחל להם ולבי משפחותיהם שנה טובה וחג שמח.

 

כלי נגישות