9-10-11
דן ארבל שהחליף בתפקידו רק לפני כ-9 חודשים את יעקב גנות, הגיש הבוקר את התפטרותו לשר התחבורה ישראל כץ. השר קיבל את התפטרותו.
אין קשר בין סיום תפקידו של המנכ"ל לבין נושא הבטיחות ברכבת
בתגובה לפרסומים על המניעים לסיום תפקידו של דן הראל, מבקש דובר משרד התחבורה להבהיר באופן חד משמעי:
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ הוביל קו תקיף בכל הנוגע לנושא הבטיחות ברכבת, תוך מתן אולטימטום לסגירת הרכבת, במידה ולא תושג הסכמה לביצוע כל יעדי הבטיחות. במשא ומתן שהתקיים בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, דן הראל הושגה הסכמה עם העובדים והנהלת הרכבת לביצוע כל 80 סעיפי הבטיחות.
יודגש כי בניגוד לפירסומים שונים, לא היו שום חילוקי דעות בין מנכ"ל המשרד לבין שר התחבורה, באשר לנושא הבטיחות ברכבת, ואין לכך כל קשר לסיום תפקידו. כל ניסיון לקשר בין הדברים חסר כל שחר ואין לו שום קשר למציאות.
דן ארבל שהחליף בתפקידו רק לפני כ-9 חודשים את יעקב גנות, הגיש הבוקר את התפטרותו לשר התחבורה ישראל כץ. השר קיבל את התפטרותו.
אין קשר בין סיום תפקידו של המנכ"ל לבין נושא הבטיחות ברכבת
בתגובה לפרסומים על המניעים לסיום תפקידו של דן הראל, מבקש דובר משרד התחבורה להבהיר באופן חד משמעי:
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ הוביל קו תקיף בכל הנוגע לנושא הבטיחות ברכבת, תוך מתן אולטימטום לסגירת הרכבת, במידה ולא תושג הסכמה לביצוע כל יעדי הבטיחות. במשא ומתן שהתקיים בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, דן הראל הושגה הסכמה עם העובדים והנהלת הרכבת לביצוע כל 80 סעיפי הבטיחות.
יודגש כי בניגוד לפירסומים שונים, לא היו שום חילוקי דעות בין מנכ"ל המשרד לבין שר התחבורה, באשר לנושא הבטיחות ברכבת, ואין לכך כל קשר לסיום תפקידו. כל ניסיון לקשר בין הדברים חסר כל שחר ואין לו שום קשר למציאות.