5-10-11
שוב ושוב אנו שומעים על בריחה של נהגים שהיו מעורבים בתאונה ממקום התרחשותה.
ברור לגמרי לכולם כי חיי רבים מהנפגעים בתאונות היו ניצלים אילו הנהג הדורסן היה מושיט עזרה או לפחות היה מזעיק סיוע.
בריחה ממקום התאונה הינה עבירה חמורה ביותר.
דומה כי הבריחה ממקום התאונה הפכה לתופעה מסוכנת שיש לטפל בה בכל חומרת הדין על מנת לנסות למגר אותה.
במטרה להלחם בתופעה מסוכנת זו, יזמו חברי הכנסת ביילסקי ומטלון הצעת חוק לפיה העונש המירבי על נהג דורסן שברח ממקום התאונה יהיה 14 שנות מאסר, במקום 9 שנות מאסר.עד כה.
ועדת החוקה של הכנסת אישרה הצעה זו ובקרוב תעבור הצעת החוק לאישור סופי במליאת הכנסת.
יש לקוות כי ההחמרה הניכרת בענישה תגרום לנהגים שהיו מעורבים בתאונה לחשוב פעם נוספת לפני שמתגבשת אצלם החלטה לברוח ובכך להפקיר את הנפגעים ללא כל סיוע
שוב ושוב אנו שומעים על בריחה של נהגים שהיו מעורבים בתאונה ממקום התרחשותה.
ברור לגמרי לכולם כי חיי רבים מהנפגעים בתאונות היו ניצלים אילו הנהג הדורסן היה מושיט עזרה או לפחות היה מזעיק סיוע.
בריחה ממקום התאונה הינה עבירה חמורה ביותר.
דומה כי הבריחה ממקום התאונה הפכה לתופעה מסוכנת שיש לטפל בה בכל חומרת הדין על מנת לנסות למגר אותה.
במטרה להלחם בתופעה מסוכנת זו, יזמו חברי הכנסת ביילסקי ומטלון הצעת חוק לפיה העונש המירבי על נהג דורסן שברח ממקום התאונה יהיה 14 שנות מאסר, במקום 9 שנות מאסר.עד כה.
ועדת החוקה של הכנסת אישרה הצעה זו ובקרוב תעבור הצעת החוק לאישור סופי במליאת הכנסת.
יש לקוות כי ההחמרה הניכרת בענישה תגרום לנהגים שהיו מעורבים בתאונה לחשוב פעם נוספת לפני שמתגבשת אצלם החלטה לברוח ובכך להפקיר את הנפגעים ללא כל סיוע