איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

סיטרואן DS4 נחתה בישראל

10-4-12
סיטרואןDS4, המכונית המשפחתית היוקרתית מסדרת הפרימיום של סיטרואן,מתחילה להימכר בישראל באמצעות היבואנית דוד לובינסקי.

ה DS4, מכונית קופה במבנה 4 דלתות, המהווה פתרון ייחודי לנהגים המחפשים דינאמיות וקומפקטיות ברמת גימור איכותית במיוחד ואמירה עיצובית מובחנת. המכונית תוצע למכירה תחילה בגרסת מנוע בנזין THP1.6 ל', 163 כ"ס, מצוידת בגיר אוטומטי עם שישה הילוכים קדמיים. בהמשך תגיע ארצה גם גרסה ידנית מחוזקת בעלת 200 כ"ס.
 
גרסת ה1.6 ליטר, 163כ"ס,אוטומטית, תשווק בישראל בשלוש רמות גימור מאובזרות במיוחד:

  • CHIC
  • SO CHIC
  • SPORT CHIC

שלוש רמות הגימור כוללות בקרת שיוט ניתנת לתכנות, הפעלת תאורה ייחודית בזמן ביצוע פנייה(Cornering Light), מראות חיצוניות חשמליות מתכוונות עם הפשרת אדים, מחשב דרך, מערכת הגבלת מהירות ניתנת לתכנות, תא כפפות מקורר למזון ומשקאות, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת קלה,מע' אורות ליווי בעת יציאה מהרכב, מערכת שמע בעלת שישה רמקולים הנשלטת מה הגה וגלגל הגה מצופה עור.

כל הגרסאות כוללות שש כריות אויר, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, ABS, BAS, EBD, והכנה לעגינת ISOFIX לסגירה בטיחותית  של כיסא התינוק.
 
הדגמים  SO CHIC וSPORT CHICכוללים בנוסף גם מזגן עם בקרת אקלים, מערכת עיסוי בגב המושבים, דוושות אלומיניום, ספי דלתות בכרום, בלם יד חשמלי אוטומטי,שקע USB לחיבור אביזרי שמע למערכת, מע' בלוטות', שקע 12V, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של מגבים קדמיים, הדלקה אוטומטית של אורות מעבר בהתאם לעוצמת האור, מראות חיצוניות חשמליות מתכוונות ומתקפלות, וכן מראה פנימית מתכהה אוטומטית ( אלקטרו-כרומטית).
דגם ה-SPORT CHICיצויד גם בחיישן שדה ראייה נסתר במראות החיצוניות, חיישני אולטרא סאונד והתראה קולית בנסיעהלאחור ובריפוד עור משולב בשני גוונים במושבים.
 
כל רמות הגימור מגיעות עם חישוקי סגסוגת קלה:דגם ה-CHICיגיע עם גלגלי 16 אינץ', ה-SO CHICעם גלגלי 17 אינץ', וה-SPORT CHICעם גלגלי 18 אינץ'.
 
אורך המכונית: 4.275 מטר, הרוחב: 1.810 מטר והגובה: 1.523 מטר. המרחק בין הסרנים עומד על 2.612 מטר. נפח תא המטען הוא 370ליטרים, ו- 1021 ליטר כאשר המושבים האחוריים במצב מקופל. המהירות המרבית של המכונית היא 212 קמ"ש, והיא מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב- 8.6 שניות בלבד.תצרוכת הדלק במצב נסיעה משולב עירוני-בינעירוני הינה 13 ק"מ לליטר.
 
המחירים:
CHIC   המחיר:             157,990 שקלים
SO CHIC         המחיר: 174,990 שקלים
SPORT CHIC המחיר:  194,990 שקלים
 
ה- DS4 אשר הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב בפריז באוקטובר 2010, היא הוכחה נוספת לביטוי הסלוגןהמלווה את סיטרואן "טכנולוגיהיצירתית". במרכזה פילוסופיהה זו עומדת תפיסה בולטת של סטייל, חווית נהיגה מרגשת, עיצוב  ותחכום פונקציונלי.




סיטרואןDS4 , הדגם השני בסדרת ה- DS המעוצבת בקפידה, הוכתרה בתואר "המכונית היפה ביותר לשנת 2010" בהצבעת אינטרנט בה השתתפו מעל 60,000 גולשים מ-62 מדינות, במסגרת הפסטיבל המוטורי הבינלאומי בצרפת שהתקיים לפני כשנה.

כלי נגישות