איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

TOYOTA משיקה את הדגם החדש של רכב הכביש – שטח RAV4

12-10-10

חברת יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, תחל ביום חמישי הקרוב בשיווקו של הדגם החדש של ה-RAV4, רכב הכביש שטח. ה-RAV4 החדש מצויד במנוע Valvematic 2.0 ליטרים, תיבת הילוכים Multi-Drive, מערכת הנעה 4*4 אקטיבית המשתנה בהתאם לתנאי הדרך ו-158 כוחות סוס המעניקים לרכב ביצועים מרשימים ויוצאי דופן בקטגוריה שלו.

ה-4RAV כולל את טכנולוגיית ה-Toyota Optimal Drive של טויוטה, טכנולוגיה המשלבת ביצועים יוצאי דופן ורמות פליטה נמוכות במיוחד, הוא חסכוני בצריכת הדלק עם ממוצע של 13.2 ק"מ לליטר, והוא קל בכ- 85 ק"ג מהדגם הקודם. לצד השיפורים הטכניים, בוצעו מספר שינויים חיצוניים בעיצוב חזית ה – RAV4, בכלל זה שינוי חופת המנוע, גריל, פגוש קדמי ופנסי ערפל עובדה הנותנת לרכב מראה חזק יותר ומלא בטחון. בדגם  ה-GLI, אף  נוספו פנסי ערפל קדמיים.

הדגם החדש מצויד במערכות בטיחות רבות והשומרות על הנהג ומעניקות לו סיוע במקרה הצורך, וכוללות בין היתר: 7 כריות אוויר, מערכת EBD לחלוקת כוח הבלימה, מערכת EPS לתיקון מצבי תת היגוי והיגוי יתר, מערכת VSC לבקרת יציבות, מערכת TRC לבקרת משיכה, ומערכות HAC ו-DAC למניעת דרדור הרכב בעליות ובירידות.

ה- RAV4 יוצע בשלוש רמות גימור, GLI, PREMIUM ו – PREMIUM PLUS, ויימכר במחיר של 182,900 אלף שקל עבור רמת הגימור הבסיסית.

יוניון מוטורס צופה כי תמכור מעל ל- 1,000 מכוניות מהדגם החדש בשנה הקרובה.

מנתוני המסירות לשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, עולה כי TOYOTA רשמה גידול של כ-20% במספר כלי הרכב שנמסרו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עם סך מסירות של למעלה מ – 16 אלף כלי רכב. את העליות החדות ביותר בהיקף המסירות רשמו רכב ה AURIS , שדגם חדש שלו הושק באפריל השנה, עם למעלה מ- 700 מסירות (לעומת 134 בתקופה המקבילה אשתקד) והמיני ואן VERSO עם 690 מסירות (לעומת 113 מסירות בתקופה המקבילה אשתקד). מסירות ה – COROLLA , הרכב הנמכר ביותר בעולם, שדגם חדש שלו הושק בסוף מאי השנה חצו בימים אלו את רף ה – 10,000 כלי רכב.

כלי נגישות