איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

סבב מינויים בקבוצת חורש יבואני טיוטה בישראל

15-8-10
סבב מינויים בקבוצת  חורש. מיכה כרמון, יפרוש בסוף השנה מניהול יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, ויתמנה לחבר יועץ במועצת המנהלים של יוניון מוטורס ולמנכ"ל לפרויקטים מיוחדים בקבוצה. בתפקידו החדש יהיה אחראי כרמון על ניהולם ופיתוחם של עסקים חדשים בקבוצה. לתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס ימונה רן דנאי, המכהן כמנכ"ל לקסוס ישראל.
השינוי נעשה בהתאם להחלטה שהתקבלה ביוניון מוטורס לפני מספר שנים שנושאי תפקידי ניהול בכירים, יפנו מקומם מהניהול השוטף היומיומי בהגיעם לגיל 65. המינויים ייכנסו לתוקפם בסוף השנה.
מיכה כרמון, 65, החל עבודתו ביוניון מוטורס עם הקמתה וכניסת טויוטה לישראל בשנת 1991. לאורך השנים שימש בתפקידים בכירים בחברה בהם מנהל אגף המלגזות ורכב תעשייתי ומנהל אגף שיווק ומכירות ארצי לרכב פרטי ומסחרי. כרמון מונה למנכ"ל טויוטה ב- 2005 ובתקופתו התחזק מותג טויוטה בישראל ועלה מנתח שוק של כ- 7% לנתח שוק של כ – 11%. כמו כן הורחבה רשת סוכנויות המשנה ברחבי הארץ מ- 23 סוכנויות ב- 1997 ל – 30 ב- 2010. לאחרונה  סיימו הסוכנויות שדרוג משמעותי לרמות הגבוהות ביותר על-פי הסטנדרטים המחמירים של TOYOTA העולמית.
בשבעת החודשים הראשונים של השנה רשם מותג טויוטה צמיחה של למעלה מ-26% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, עם מכירות של למעלה מ- 12,500 כלי רכב, תוך התמודדות מורכבת עם קריאת השרות העולמית.
 
רן דנאי, 37, החל דרכו בענף הרכב בישראל ב- 2002 כמנהל השיווק והמכירות של מרצדס-בנץ. ב- 2006, עם ההחלטה של לקסוס לחדור לשוק הישראלי, מונה לתפקיד מנכ"ל לקסוס ישראל והיה אמון על הקמת הפעילות, החדרת המותג וביסוסו בשוק רכבי היוקרה בישראל.
לפני השתלבותו בענף הרכב בישראל, שימש דנאי כיועץ בחברת הייעוץ הבינלאומית Booz Allen בלונדון. בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר MBA מבית הספר למנהל עסקים Kellogg אשר באוניברסיטת Northwestern בשיקאגו.
ג'ורג' חורש: "סבב המינויים בקבוצה משקף היטב את המדיניות שלנו לקדם שידרה ניהולית צעירה ועם זאת להמשיך וליהנות מהניסיון ומהידע של המנהלים הוותיקים והמצליחים. מיכה כרמון מצטרף לניהול ופיתוח העסקים ברמת הקבוצה וללא ספק יוכל לתרום רבות מהידע והניסיון הרב שלו. לאורך שנות כהונתו בנה מיכה, ביוניון מוטורס, תשתית שירותית, מכירתית ושיווקית מצוינת הבאה לידי ביטוי בצמיחתה המתמדת של טויוטה בישראל. תשתית זו תאפשר להמשיך ולהוביל את טויוטה להישגים מרשימים תחת ניהולו של רן. אני מאחל למיכה ורן הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים."
כלי נגישות