איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

נהג מונית שגידף נוסעת יפצה אותה ב- 6000 שקל !

6-9-10
נהג מונית מרמת גן שהתנהג בגסות כלפי נוסעת שהעירה לו על איחור של מספר דקות יפצה אותה ב-6000 שקל על עוגמת הנפש שנגרמה לה.
שופט בית משפט השלום בתל אביב בני שגיא גזר על נהג המונית בנוסף קנס של 10 אלפים שקל ופסל את רישיון הנהיגה שלו ל- 45 יום.
נהג המונית חוייב גם לחתום על התחייבות בסך 7500 שקל להימנע מלעבור עבירה דומה במשך שנתיים. שופט בית משפט השלום פסל את הנהג מלהחזיק ברישיון נהיגה לתקופה של 9 חודשים על תנאי במשך שלוש שנים.
הנוסעת הגישה תלונה למפקח על התעבורה במשרד התחבורה. בעקבות חקירת התלונה החליט משרד התחבורה להגיש תביעה לבית המשפט כנגד נהג המונית.
מגזר הדין עולה כי הנוסעת ביקשה מנהג המונית להסיעה בנסיעה מיוחדת ("ספיישל") מרחוב בארי בתל אביב לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. נהג המונית איחר באיסוף הנוסעת שהינה אחות בבית החולים. לאחר שהנוסעת שאלה לפשר האיחור החל נהג המונית לגדף אותה בשורה של אמירות קשות ובוטות, ואיים עליה כי יוריד אותה מהמונית.
בתגובה לדברי הנוסעת כי תפקידה כאחות בבית חולים לשרת את החולים ותפקידו לשרת את ציבור הנוסעים אמר לה נהג המונית כי הוא יודע איך היא משרתת את החולים וידאג לפיטוריה.
בהמשך הנסיעה סרב נהג המונית להורידה לפני הנוסעת אחרת שהיתה במונית שביקשה לרדת בביה"ח שניידר ולמרות הסכמתה אמר " אני אעשה מה שאני רוצה, קודם אני אוריד את האחות בשניידר. בית החולים בילנסון לא על כתפייך"!
שופט בית משפט השלום בתל אביב התייחס בחומרה למקרה ואמר כי מדובר באמירות קשות ומכוערות. "כאשר אמירות כאלה נשמעות מפי נהג מונית אשר אמון על מתן שירות ראוי והוגן לציבור יש לראות בכך חומרה יתרה" אמר השופט שגיא.

שופט בית המשפט החמיר עם נהג המונית בשל שתי הרשעות דומות בעבר "מדובר באדם שמתקשה לנצור את לשונו, להפנים את האחריות הטמונה בתפקידו ולהתנהג באופן המקובל והמצופה מנהג מונית" הוסיף השופט שגיא.  

כלי נגישות