איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

כלמוביל משיקה בישראל את היונדאי Veloster

5-9-11
כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל משיקה היום בישראל את הרכב המשפחתי הספורטיבי החדש של החברה בעל תצורת הדלתות הייחודית; ה- Veloster.


ה – Veloster הינו המשך ישיר של האסטרטגיה החדשה של קונצרן יונדאי "New Thinking New Possibilities" והוא בעל עיצוב ייחודי א-סימטרי אשר משלב אינדיבידואליות מצד אחד ושימושיות מסוגננת מצד שני. ה- Veloster של יונדאי מתרחק בכוונה מצורות מוכרות של דגמי הרכב על מנת ליצור משהו חדש, הפורץ גבולות ומסגרות.

ל- Veloster דלת אחת בצד הנהג ו- 2 דלתות בצד הנוסעים היוצרים צורה א-סימטרית מסוגננת וייחודית בתעשייה.

הרכב מציג קונספט חדשני המאפשר למשפחה להנות מרכב מעוצב במראה קופה. הנהג נהנה ממכונית ספורטיבית ואבזור עשיר יחד עם פונקציונאליות של 2 מושבים מרווחים מאחור בשילוב דלת לכניסת הילדים בצד הבטוח, ותא מטען גדול בנפח 440 ליטר.

כל פרט ופרט ברכב תוכננו בקפידה על מנת להעניק מראה ייחודי ומעוצב אשר משלב אלמנטים חדשים בעולם הרכב, החל מידית דלת נוסע אחורי חבויה על מנת להשוות מראה זורם ומפוסל, 3 מצבי נהיגה הכוללים אוטומטי רגיל, ספורטיבי ותפעול ידני מגלגל ההגה, דוושות אלומיניום, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ' הנשלטת מגלגל ההגה עם שלל אפשרויות תצוגה של קבצי מדיה וחיוויים על מצב הרכב, חישוקי 17 אינץ' מסגסוגת קלה, גלגל ההגה מצופה עור הכולל את כל כפתורי השליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך ועוד. כל אלה ארוזים בתג מחיר של 109,900 ₪ לדגם הידני ומ – 119,900 ₪ לדגם האוטומטי הקובע סטנדרט חדש.

ה- Veloster מגיע עם מנוע 1600 סמ"ק GDI בעל תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים (DCT) וידנית, שתיהן עם 6 יחסי העברה והספק של 140 כוחות סוס ב- 6300 סל"ד ו- 17 קג"מ ב- 4850 סל"ד המאפשר שילוב של התנהגות מהנה וחסכון בדלק.

ה – Veloster עוצב, פותח ותוכנן במרכז ה – R&D של יונדאי בקוריאה הוא בעל דרגת זיהום 4 ומגיע בשלל צבעים ססגוניים מטאליים.

ל – Veloster אבזור בטיחותי הכולל בין היתר, 6 כריות אויר, מערכת בלמים עם ABS ו- EBD וכן מערכת בקרת יציבות ESP, ו- VSM מערכת המסייעת לרכב לשמור על יציבות כיוונית בעת בלימה פתאומית או האצה על משטח שאינו אחיד. כמו כן לבחירת הלקוח ניתן להפעיל את מערכת ה- HAC שהינה מערכת סיוע לזינוק בעליה ולמניעת דרדור. בנוסף, כולל הרכב 4 משענות ראש מתכווננות ואת מערכת ה- BAS אשר מגבירה את הבלימה בעת הצורך באופן אוטומטי למניעת התנגשות.

ה- Veloster ישווק בישראל ב- 3 רמות אבזור, Inspire, Premium ו – Elite ובשתי תיבות הילוכים אוטומטית וידנית. דגם ה- Elite כולל מושבים מעור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם וכפתור התנעה, בקרת שיוט, חיישני רברס מקוריים, בקרת אקלים, בלותות' מקורי, מערכת שמע פרימיום עם מגבר חיצוני וסאבוופר, חלון שמש פנורמי חשמלי, חיישן גשם ועוד.



דן אורנשטיין סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין : ה – Veloster מייצג ומבטא את התפיסה החדשה של קונצרן יונדאי, "חשיבה חדשה, אפשרויות חדשות", מדובר ברכב מרגש בעל מראה לא שגרתי וייחודי אשר לא ניתן להישאר אדישים כלפיו. הרכב מספק פונקציונאליות למשפחה אך דואג גם לנהג בתחושות הספורטיביות וההנאה אשר הוא מעניק לאוחז בהגה.

מידות הרכב: ל – Veloster אורך של 4,420 מ"מ, רוחב של 1,790 מ"מ וגובה של 1,399 מ"מ. מרווח מהקרקע של 143 מ"מ, רוחק סרנים של 2,650 מ"מ, ונפח תא מטען של 440 ליטר.

תצרוכת הדלק על פי נתוני היצרן ובבדיקות מעבדה עומדת על 12.9 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, 19.2 ק"מ לליטר בנהיגה מחוץ לעיר ו- 16.1 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת. בדגם הידני צריכת הדלק עומדת על 12.8 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, 19.2 ק"מ לליטר בנהיגה מחוץ לעיר ו- 16.3 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת.

מחירי הדגמים השונים
דגם
תיבה
מחיר
Inspire
1.6 ליטר ידני
109,900
Premium
1.6 ליטר ידני
114,900
Inspire
1.6 ליטר אוטומטי
119,900
Premium
1.6 ליטר אוטמטי
124,900
Elite
1.6 ליטר אוטומטי
149,900
כלי נגישות