איגוד קציני בטיחות
מקצועיים בתעבורה

ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
ברוכים הבאים לאתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה!
שלום לכולם! זה האתר החדש של איגוד קציני בטיחות מקצועיים בתעבורה. מוזמנים להירשם לאתר
שריינו את המועד ביומנכם יום ההשתלמות הבא יתקיים ב- 5.9.23

ועדת הכספים של הכנסת אישרה את בקשתו של השר כץ להוסיף 21 מיליון שקלים למאבק בתאונות הדרכים

27-4-11

ועדת הכספים של הכנסת בראשותו של ח"כ משה גפני, אישרה היום (יום רביעי) את בקשתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ להעביר 21 מיליון שקלים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים להגברת המאבק בתאונות הדרכים.
על פי הסיכום שאושר בועדת הכספים, יועברו 10 מיליון שקלים להגברת פעילויות ההסברה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בעיקר בקרב קבוצות סיכון ובכללם המגזר החרדי והערבי, רוכבי הדו-גלגלי והולכי הרגל.
שמונה מיליון שקלים וחצי נוספים יועברו להגברת המודעות לבטיחות בדרכים ברשויות המקומיות, לפעילויות של מתנדבים בקהילה ולחינוך בבתי הספר ובגנים. שניים וחצי מיליון שקלים נוספים יוקצו למחקרים נוספים בתחום הבטיחות ולפעילות מרכז המחקר והמידע של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
שר התחבורה ציין כי התוספת התקציבית שאושרה תאפשר להחזיר לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים חלק ניכר מהקיצוץ שנכפה עליה בעבר, במסגרת הקיצוץ הרוחבי של כל משרדי הממשלה.
משרד התחבורה פועל בימים אלה מול משרד האוצר להעברת 20 מיליון שקלים נוספים לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לצורך חיזוק הרשות. יו"ר הועדה ח"כ משה גפני וחבר הועדה ח"כ ציון פיניאן הבטיחו לפעול מול משרד האוצר להעברת התקציב הנוסף.

יצוין כי מיד עם כניסתו לתפקיד פעל השר כץ בשורה של צעדים שנועדו לצמצם את מספר תאונות הדרכים. בין השאר, הורה שר התחבורה להעביר למשטרת התנועה 15 מיליון שקלים מתקציב הפרסום של הרשות הלאומית לצורך שכירת 100 ניידות משטרה ורכישת 85 ניידות קבועות עבור משטרת התנועה הארצית (מתנ"א).

כלי נגישות